weer terug in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Alex Broek - WaarBenJij.nu weer terug in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Alex Broek - WaarBenJij.nu

weer terug in Buenos Aires

Door: alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

20 Februari 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Een prima nachtrust in het Art hotel in Buenos Aires. Om 08.45 uur ging de wekker af en ben ik gaan ontbijten. Daarna heb ik mijn bagage ingeleverd bij de receptie en wandelend op weg gegaan naar de Plaza deMajo (de plaats waar o.a. Evita Perón vanaf het balkon de mensen uit Argentinië toesprak). Het was een wandeling van bijna een uur en het was niet extreem druk op de weg, ook waren er niet veel winkels open. Met de kaart in de hand kon ik de weg goed vinden. Op het plein enkele gebouwen op de foto gezet en ook nog het paleis van binnen bekeken. Er hingen diverse schilderijen van belangrijke mensen, waaronder Evita Perón. Op een terrasje een kop koffie gedronken en toen weer teruggewandeld. Tussen de middag bij de pizzeria gegeten en daarna de spullen bij het hotel opgehaald. De smerige kleding verruild voor schone en bij de receptie kon ik een verloopstekker krijgen op mijn laptop op te laden.

Doeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Voor de 3e keer een vredesmissie van een half jaar. Deze keer naar Zuid-Sudan om als police advisor voor de Verenigde Naties te werken.

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 807
Totaal aantal bezoekers 250157

Voorgaande reizen:

15 September 2017 - 14 September 2018

Korps Politie Caribisch Nederland

30 Maart 2016 - 14 Juni 2016

FRONTEX Lesbos

07 Februari 2013 - 21 Februari 2013

Antarctica

15 April 2012 - 02 November 2012

UNMISS 1 (un police)

13 Februari 2009 - 14 Augustus 2009

UNFICYP XI (un police)

Landen bezocht: