welkom - Reisverslag uit Marken, Nederland van Alex Broek - WaarBenJij.nu welkom - Reisverslag uit Marken, Nederland van Alex Broek - WaarBenJij.nu

welkom

Door: alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

19 Januari 2009 | Nederland, Marken

Welkom!

Ik ga vanaf 13 februari 2009 tot 14 augustus 2009 een half jaar als politieman werken voor de United Nations Peacekeeping Force in Cyprus. Ook in 2005 was ik al eens een half jaar uitgezonden voor de missie UNFICYP. Dat is mij toen zeer goed bevallen en ik zie er naar uit om ook deze keer mijn bijdrage te leveren aan vrede en veiligheid in een (nog) verdeeld Cyprus.

In dit dagboek plaats ik vanaf nu berichten over mijn belevenissen op Cyprus. Voel je vrij om vooral te reageren op deze berichten.

Wil je automatisch een bericht ontvangen wanneer ik een verhaal heb geschreven, vul dan je e-mail adres in. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in mijn dagboek staat.

Veel leesplezier!

• 22 Februari 2009 - 11:09

Dora En Johan:

alex dit is anders dan
    op het strand van castricum nu niet te bruin worden anders herken ik je niet meer
    groetjes uit de zaanstreek