welkom - Reisverslag uit Marken, Nederland van Alex Broek - WaarBenJij.nu welkom - Reisverslag uit Marken, Nederland van Alex Broek - WaarBenJij.nu

welkom

Door: alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

19 Januari 2009 | Nederland, Marken

Welkom!

Ik ga vanaf 13 februari 2009 tot 14 augustus 2009 een half jaar als politieman werken voor de United Nations Peacekeeping Force in Cyprus. Ook in 2005 was ik al eens een half jaar uitgezonden voor de missie UNFICYP. Dat is mij toen zeer goed bevallen en ik zie er naar uit om ook deze keer mijn bijdrage te leveren aan vrede en veiligheid in een (nog) verdeeld Cyprus.

In dit dagboek plaats ik vanaf nu berichten over mijn belevenissen op Cyprus. Voel je vrij om vooral te reageren op deze berichten.

Wil je automatisch een bericht ontvangen wanneer ik een verhaal heb geschreven, vul dan je e-mail adres in. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in mijn dagboek staat.

Veel leesplezier!

  • 22 Februari 2009 - 11:09

    Dora En Johan:

    alex dit is anders dan
    op het strand van castricum nu niet te bruin worden anders herken ik je niet meer
    groetjes uit de zaanstreek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Voor de 3e keer een vredesmissie van een half jaar. Deze keer naar Zuid-Sudan om als police advisor voor de Verenigde Naties te werken.

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 250176

Voorgaande reizen:

15 September 2017 - 14 September 2018

Korps Politie Caribisch Nederland

30 Maart 2016 - 14 Juni 2016

FRONTEX Lesbos

07 Februari 2013 - 21 Februari 2013

Antarctica

15 April 2012 - 02 November 2012

UNMISS 1 (un police)

13 Februari 2009 - 14 Augustus 2009

UNFICYP XI (un police)

Landen bezocht: